Men Davies insisterer på, at de bare skal bruge hvert spil som en chance for at kompensere for deres skuffelse over Ever

Post Reply
TristanS

Men Davies insisterer på, at de bare skal bruge hvert spil som en chance for at kompensere for deres skuffelse over Ever

Post by TristanS »

Men Davies insisterer på, at de bare skal bruge hvert spil som en chance for at kompensere for deres skuffelse over Everton. Tottenham står derefter over for en tur til Southampton søndag, da de går ind i et løb af spil, der allerede har efterladt Mourinho stønnende om en inventarbunke. Langt foran en Psg Fodboldtrøje Til Børn fyldt tidsplan, som næste gang involverer Spurs, der flyver til Bulgarien til torsdagens Europa League-sammenstød med Lokomotiv Plovdiv. Wales-forsvareren sagde: 'Se, det er hårdt. Jeg tror, ​​at alle arbejdede hårdt. . Personligt gav jeg alt. Men Davies forsvarede sig selv og sine holdkammerater og insisterede på, at Billige Chelsea Trøje de prøvede så hårdt de kunne og var lige så skuffede som deres chef, at de tabte spillet. Den vrede Spurs-chef overtog sit hold for ikke at prøve hårdt nok på at presse deres modstandere og have den 'forkerte sindstilstand' i deres 1-0 nederlag søndag. Tottenham-backen Ben Davies har nægtet beskyldninger om dovenskab fra manager Jose Mourinho efter nederlag mod Everton. . Spurgt om oplevelsen af ​​at konkurrere foran tomme tribuner med vigtige Premier League-point på linjen, tilføjede Davies: 'Det er ret mærkeligt, men så snart fløjten går, så snart den første bold er sparket, er intensiteten der , at konkurrenceevne er der. Vi savner til Billige Ajax Trøje tider vores fans under spillet, men jeg tænker ikke som spillere, at vi har råd til at dvæle ved det. Vi skal være så professionelle som vi kan, udføre vores job, som om alle var her, og vi gav alt for alt ..

Marcelino fotbollskläder barn billigt CorineDfi
MoniqueCo maglie calcio 2021 PalmaChar
ErikftNnq fotbollströja barn eget tryck LashundaC
Post Reply