Men spillet indhenter alle, selv et 'super talent' som Ozil. Og den eneste måde, hvorpå spillere i hans alder og hans ty

Post Reply
TristanS

Men spillet indhenter alle, selv et 'super talent' som Ozil. Og den eneste måde, hvorpå spillere i hans alder og hans ty

Post by TristanS »

Men spillet indhenter alle, selv et 'super talent' som Ozil. Og den eneste måde, hvorpå spillere i hans alder og hans type forbliver øverst, er at bøje sig med vinden. Men Ozil har i alle disse år i Arsenal været den samme spiller. Og nu er det Billige Psg Trøje Til Børn alt fanget op til ham. Artetas forgænger i Arsenal sagde lige så meget tidligere i år. Unai Emery, nu ansvarlig for Villarreal, erklærede: 'Jeg forsøgte med al min magt at hjælpe Ozil. Gennem min karriere har talentfulde spillere nået deres bedste niveau med mig. Jeg var altid positiv og ville have ham til at spille, være involveret. Men der Billig Juventus Trøje har ikke været nogen analyse. . I det mindste har der ikke været nogen analyse, der har resulteret i selvkritik. Den 20. oktober skal Arteta navngive sit 25-mand store Premier League-hold. Og efter at have udeladt Ozil fra sin Europa League-liste, er der enhver chance for, at det samme vil ske i næste uge. Spild'? Ja. Men ikke af Artetas fremstilling. Nor Emery - ikke engang Wenger s. Ozil fik hver chance af sine tre Arsenal-ledere til at arbejde inden for deres system. . Men han undgik dem. Den nødvendige indsats for at ændre var for meget. Beklager ikke hans lønninger. Beklager ikke engang det moderne spil. For Ozil og hans situation var det for let. Ifølge Sky Sports mener Molineux-outfit, at Arsenal ikke er villige til at sælge den Tottenham Hotspur Fodboldtrøje Til Børn 22-årige forsvarsspiller. Det ser ud til, at Mikel Arteta endelig har vundet sin kamp med Arsenals bestyrelse, da han kæmpede hårdt for at fastholde Maitland-Niles, der blev indkaldt til England-holdet i weekenden..

TheronMcc Jalkapallo Pelipaidat Halvalla RosieCoul
DallasDuC köpa fotbollströjor BobbyCata
PaulinaMo Maglie Calcio A Poco Prezzo AhmadOliv
Post Reply